Δοκιμή αμαξιδίου κατά την διαδικασία παραγωγής και πλεονεκτήματα.

Δεν είναι λίγες οι φορές που ακούμε και βλέπουμε λάθη σε αμαξίδια εισαγωγής είτε λόγω λάθους στη σωματομετρία είτε λόγω λάθους στη παραγωγή ή και των 2 μαζί. Έχουμε πραγματικά περιπτώσεις λαθών ακόμα και σε αμαξίδια αξίας άνω των 5 χιλιάδων ευρώ τα οποία εισάγονται και παραδίδονται χωρίς να είναι 100% σίγουρο ότι το setup που έχει γίνει είναι το αποδοτικότερο που θα μπορούσε. Σε αρκετές περιπτώσεις έχουν παρατηρηθεί και σοβαρά λάθη σωματομετρίας και τότε ξεκινούν οι δικαιολογίες. Δυστυχώς όμως η ζημιά έχει γίνει και παραδίδεται ένα αμαξίδιο που είναι ”στο περίπου” ή ”λάθος” και όχι ακριβώς όπως θα έπρεπε.

Στην προσπάθεια μας λοιπόν να είμαστε σίγουροι ότι το νέο σας αμαξίδιο θα είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται, έχουμε εξελίξει μία πρωτότυπη διαδικασία παραγωγής και δοκιμής κατά την οποία το αμαξίδιο είναι ”τσιμπημένο” , δηλαδή δεν έχει πλήρως συγκολληθεί, και δοκιμάζεται από τον χρήστη στην εταιρεία μας. Εάν χρειάζεται κάποια αλλαγή τότε αυτή πραγματοποιείται και το αμαξίδιο δοκιμάζεται ξανά. Όταν είμαστε σίγουροι ότι το αμαξίδιο μας είναι ακριβώς όπως το θέλουμε τότε αυτό μπαίνει ξανά στην παραγωγή για να ολοκληρωθεί η κατασκευή του. Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται στην αριστερή πλευρά πως ήταν το αμαξίδιο κατά την πρώτη δοκιμή και στην δεξιά πλευρά φαίνονται οι αλλαγές που έγιναν. Ο χρήστης κατά την πρώτη δοκιμή ένιωσε άψογα με μόνη ανάγκη να αλλάξει το κέντρο βάρους και να αλλάξει το ύψος του υποποδίου (κίτρινο χρώμα) το οποίο από 38εκ έγινε 39,5εκ , αλλαγές οι οποίες θα μπορούσαν να γίνουν και μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής αλλά το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος είναι πολύ έμπειρος χρήστης μας βοήθησε γιατί αντιλήφθηκε τι χρειάζεται για να βελτιωθεί η θέση του. Οι αλλαγές όμως που έγιναν στη γωνία του σκελετού (πράσινο χρώμα), στο πλάτος του υποποδίου (κόκκινο χρώμα) και στο πάχος του σωλήνα υποποδίου (μπλε χρώμα) έιναι επίσης σημαντικές. Η γωνία του σκελετού άλλαξε από 5 μοίρες σε 9 μοίρες για να πατήσουν καλύτερα τα πέλματα (πιο εφαρμοστά) και να νιώθει ο χρήστης σταθερότητα πλευρικά των γαμπών κατά την κύλιση. Το πάχος του σωλήνα του υποποδίου το αλλάξαμε γιατί διακρίναμε ότι ο τρόπος μεταφοράς αλλά και διόρθωσης της θέσης του χρήστη γίνεται με τέτοιο τρόπο ο οποίος ασκεί μεγάλη πίεση σε αυτό το σημείο και με την αλλαγή σε σωλήνα διαμέτρου 25mm αυξήσαμε την αντοχή του.

Πιστέψτε με, χωρίς αυτές τις αλλαγές ο χρήστης θα ένιωθε και πάλι ωραία. Μόλις όμως διακρίναμε ότι η θέση και η κύλιση του χρήστη θα είναι καλύτερη με τις αλλαγές τότε βάλαμε ξανά το αμαξίδιο στην παραγωγή και έτσι ο χρήστης, μετά και τις τελευταίες άλλαγες, ένιωσε εξαιρετικά. Μόλις είχε κατασκευαστεί ένα αμαξίδιο 100% στις ανάγκες του, συμβάλλοντας και ο ίδιος στο σχεδιασμό και είχαμε κάθε λόγο να νιώθουμε όλοι χαρούμενοι με αυτό.

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν δαιμονοποιούμε τα αμαξίδια εισαγωγής αλλά παραθέτουμε τα πλεονεκτήματα που έχει ένα αμαξίδιο το οποίο κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις μας και στο οποίο μπορούμε να παρέμβουμε και να εξελίξουμε μαζί κατά τη διαδικασία παραγωγής του. Στην ουσία αναδεικνύουμε τα οφέλη της δοκιμής ενός αμαξιδίου κατά την κατασκευή, κάτι που προφανώς δεν μπορεί να γίνει με ένα αμαξίδιο εισαγωγής.

Η παραπάνω διαδικασία είναι μια καινοτομία της 525 σε διεθνές επίπεδο και είμαστε υπερήφανοι για αυτό. Εκμηδενίζει την πιθανότητα λάθους και ο χρήστης είναι σίγουρος για τα χρήματα που διαθέτει.

X
Add to cart